Ofte stilte spm

Her er noen ofte stilte spørsmål fra våre gjester.  
  • Er parkering inkludert i prisen ved overnatting?

    Ja, parkering er alltid inkludert i prisen så lenge du bor hos Smartrom. Husk at dette gjelder kun dersom du parkerer utenfor Smartrom. Parkerer du bilen hos Plusspark vil bilen bli registrert ved innkjøring, og gjeldende vilkår og priser på parkeringsplassen vil gjelde. Når du sjekker ut, og trenger videre parkering flytter du bare bilen din til Plusspark sitt parkeringsområde. Her er det både drop-in og mulighet for forhåndsbestilling. 

  • Hvordan får jeg tilgang til rommet?

    Alle våre rom har kodelås. Du vil få tilsendt kode til tildelt rom samme dag som din ankomst, ca kl 12:00. Dette er en kode med fire siffer. Det henger bruksanvisning til kodelåsen ved alle dørene. Men har du likevel noen spørsmål vedrørende dette kan du ta kontakt med oss på 480 40 480, innen klokken er 23:30 hver dag. 

  • Parkering, hvordan kan jeg kun bestille parkering?

    For å bestille parkering trykker du på "Bestilling" i hovedmenyen, og velger "Bestill Parkering". Da blir du videresendt til Plusspark.no hvor du legger inn din bestilling. 

  • Det er fullt på parkeringen, hva gjør jeg?

    Dersom det ikke er mulig å reservere parkering på nett, er det dessverre fullt. Vi har da kun ledige plasser til de som har forhåndsbestilt. 

  • Jeg ønsker å kansellere min bestilling, hvordan gjør jeg det?

    Du kan selvfølgelig kansellere din bestilling når som helst. Men for å få refundert beløpet må du kansellere din bestilling senest 48 timer før din ankomst. For mer informasjon, les våre vilkår og betingelser. 

  • Hvordan kommer jeg meg til flyplassen?

    Vi er lokalisert knappe 5 minutter unna terminalen. Det er derfor mulig å gå dersom man ønsker det. Våre gjester kan også benytte seg av shuttletilbudet nede på PlussPark.