GENERELL INFO
Her finner du oss
Vi er lokalisert ca 400 meter unna Ålesund Lufthavn Vigra. Første avkjørsel til venstre på Flyplassvegen.
Tilgang til rommet
Etter bestillingen din er registrert og betalt vil du motta en e-post med din bookingbekreftelse. Koder til hoveddør og rommet vil bli sendt ut samme dag som din ankomst, mellom kl 12:00-15:00. Disse blir sendt på både e-post og SMS, så det er viktig å sjekke at denne informasjonen stemmer når du legger inn reservasjonen din.
Bestiller du rom samme dag som ankomst vil du få tilsendt koder i samme e-post som du mottar bookingbekreftelsen din.
Innsjekk og utsjekk
Seneste utsjekk er kl 12:00
Innsjekk vil være fra kl 14:00.
Gjør deg oppmerksom på at disse tidpunktene er satt, slik at vårt renholdspersonell skal få klargjort rom til nye gjester.
Skulle det være nødvendig med senere utsjekk må dette opplyses om i forkant.
Tilgjengelig 24/7
Om du bestiller rom sent samme dag som din ankomst vil du få tilsendt en automatisk generert e-post med koder for å komme deg inn på rommet. Du får altså ikke koder tilsendt på SMS.
Fasiliteter
Det er et fellesareal på Smartrom med sitteplasser og tilgang til kjøleskap.
Avbestilling
Avbestilling må skje senest 48 timer før ankomst for refusjon. Les mer om dette under vilkår og betingelser.
Åpningstid
Smartrom har ingen resepsjon, og er derfor ubetjent. Det er likevel mulig å kontakte ansatte på PlussPark dersom det skulle oppstå behov for assistanse. Åpningstider for PlussPark finner du her.
ENGLISH BELOW:
GENERAL INFORMATION
Access to the room
After your order is registered and paid for you will receive an email with your booking confirmation. Codes for the main door and your assigned room will be sent out the same day as your arrival, approx. between 12:00-15:00. These are sent on both email and SMS, so it is important to check that this information is correct when you place your order.
Available 24/7
If you book a room late on the day of your arrival, you will receive an automatically generated email with codes to enter the room. It will not be sent on SMS in this case, so you will have to check your email.
Facilities
There is a common area in Smartrom with seating and access to a fridge.
Cancellation
Cancellation must be made no later than 48 hours prior to arrival. Read more about this under terms and conditions.
Opening hours
Smartrom have no reception and are therefor unattended. Nevertheless, it is possible to contact the staff at PlussPark should assistance be needed.
You can find PlussParks opening hours here. We can be reached by telephone and email.